ניהול מוניטין ברשת

סביר להניח שאם הגעתם לעמוד הזה אתם רוצים ליצור לעצמכם שם טוב ברשת, או לחילופין לדחוק תוצאות שליליות שעושות לכם שם רע. הנושא הזה נקרא ניהול מוניטין ברשת, או באנגלית REPUTATION MANAGMENT.

למעשה ישנה שיטה סדורה לדחיקת תוצאות שליליות בגוגל, שאם נצמדים אליה לא רק שמביאים תוצאות חיוביות יותר לעמודים הראשונים בגוגל, אלא מייצרים לעצמכם דפים איכותיים שיהיו מסוגלים לייצר עבורכם הכנסה נוספת.

מחיקת פסקי דין מהרשת בתהליך ניהול מוניטין

הופעת פסקי דין בגוגל היא אחת מהסיבות המרכזיות שאנשים פונים אלינו על מנת שנבצע להם הליך של ניהול מוניטין. אתרים כמו טקדין ותולעת המשפט מייצרים מאגרים פתוחים לציבור של תיעוד משפטי, ואלה תופסים בדרך כלל תוצאות גבוהות בגוגל אצל אנשים שלא מבצעים ניהול מוניטין.

ישנם מספר דרכים להתגבר על המכשול הזה. ראשית, ניתן לפנות לאותו אתר משפטי ולבקש מהם להסיר את התוצאות הספציפיות של אותו אדם, לרוע המזל ברוב המקרים הדבר הזה לא עובד והאתרים הללו מסרבים – גם כשמציעים להם תשלום.

הפתרון השני, שגם הוא כמעט וחסר סיכוי, הוא לבקש מגוגל עצמם להסיר את תוצאת החיפוש. עוד לא נתקלתי באור ירוק שגוגל נתנו לבקשה כזאת, למרות שבמקרים מסוימים בעולם הם כן עושים זאת. כמובן שעדיף לנסות בכל מקרה.

הפתרון השלישי והריאלי ביותר הוא לבצע ניהול מוניטין חכם, לייצר אזכורים חיוביים ונכסים דיגטליים לאותו אדם כך שגוגל יתפוס את התוצאות המשפטיות כחשובות פחות וידחוק אותם לעמודים נמוכים יותר בתוצאות החיפוש.

סוגי נכסים בניהול מוניטין

יש לזכור שמנוע החיפוש של גוגל כולל בתוכו גם את יוטיוב – ושם יש הזדמנות ענקית לתפוס את המקומות הראשונים בביטוי שאין עליו הרבה חיפושים. על כן, בכל נושא ניהול המוניטין, אנו ממליצים לייצר סרטונים ביוטיוב ולמעשה לתפוס שטח גדול מאוד מתוצאת החיפוש בסרטון איכותי שגם יכול לייצר ערך עבור הגולשים, וגם יכול לתרום לאזכור חיובי כלפי אותו בן אדם.

אחוזי הצלחה גבוהים ביותר

עד היום אנחנו מבצעים בהצלחה ניהול מוניטין לעשרות מלקוחותינו, תוך שמירה על אזכורים חיוביים ובניית נכסים דיגיטליים שבסופו של גם מייצרים רווח עבור העסק. 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים ולהבין את הליך ניהול המוניטין.