בניית קישורי BACKLINKS בקידום אתרים האם זה עדיין חשוב

אם יש לכם עסק סביר להניח שיש לכם גם אתר אינטרנט. ואם אין או שהאתר עדיין נמצא בבנייה, חשוב להקימו כמה שיותר מהר. בכל יום שעובר ובו אין לכם אתר פעיל, אתם מפסידים לקוחות. לפיכך, יש צורך לדאוג להקמת האתר וקידומו. כי אין די בלהקים אתר אינטרנט, יש צורך גם לקדם אותו למקומות הראשונים בגוגל.

כל הסיבות ליצור קישורי BACKLINKS באתר שלכם

כאשר מקדמים אתר אינטרנט יש צורך להביא בחשבון דברים רבים. מבין הדברים החשובים שיקדמו את האתר שלכם הוא קישורים חיצוניים או בשמם האחר BACKLINKS. קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד מתהליך קידום אתרים ויש צורך להעניק להם את המקום הראוי להם. גם היום, לאחר ששעולם קידום האתרים הולך וצובר תאוצה, אין תחליף לקישורים החיצוניים. אלה כמה יתרונות שכדאי להביא בחשבון:

  1. מועילים לקידום.

קישורים חיצוניים מועילים בהחלט לקידום אתרים. ברגע שאתם משיגים קישורים איכותיים (ולא קישורים מאתר אקראי שעלולים להתגלות כקישורים ספאמיים), אתם זוכים בהערכתו של מנוע החיפוש של גוגל. אתרים המקושרים לאתרים טובים ומקודמים זוכים לתשומת לבו של גוגל ומגיעים למקומות הראשונים.

  1. מגבירים את החשיפה וקוצרים את הלידים.

המטרה של הקישורים החיצוניים היא בסופו של דבר להגביר את החשיפה. ככל שאתם מקושרים לאתרים רבים יותר, כן יש לכם סיכוי טוב יותר לקבל פניות איכותיות. ברגע שמקשרים את האתר עם אתרים רלוונטיים או אתרים חדשותיים, זוכים בפניות טובות. כי גולשים רציניים רבים צורכים את התכנים באתרים אלה, והם ישמחו לקבל שירותים מעסק איכותי לא פחות.

  1. מגבירים את היצירתיות.

קישורים חיצוניים הם הזדמנות טובה להפגין את היצירתיות שלכם. תוכלו, למשל, ליצור עמוד בפייסבוק או באינסטגרם, לתחזק אותו היטב, לפרסם פוסטים טובים מדיי שבוע ולקשר אליהם את האתר. ניתן גם לפתוח ערוץ יוטיוב, להעלות סרטונים איכותיים ומעניינים הקשורים לעסק ולשתול את הקישור של האתר. תוכלו גם לערוך ראיונות אישיים ולפרסם אותם בבלוגים או באתרי חדשות.

איך משיגים קישורים איכותיים?

ראינו את היתרונות המשמעותיים שיש לקישורים חיצוניים, וכעת נשאלת השאלה איך משיגים אותם. ובכן, היום קיים כל העניין של קניית קישורים מאתרים מובילים. בגוגל מודעים לזה, אך לא מומלץ להשתמש בשיטה זו באופן תמידי, שכן אם יהיו לכם יותר מדיי קישורים קנויים, גוגל עלולה לפסול את האתר. מצד שני, כדאי בהחלט להיזהר מאתרי ספאם או אתרים בלתי איכותיים המציעים לכם קישורים, גם אם מדובר במחירים מוזלים או אפילו בחינם. חשוב לבדוק היטב את האתר שאליו אתם מקשרים.

דרך בטוחה נוספת להשיג BACKLINKS היא בעזרת פנייה לשותפים. אם יש לכם חברים ושותפים שיש להם עסק דומה וגם אתר איכותי ומקודם, זה הזמן לערוך שיתוף פעולה איתם. כך שני הצדדים ירוויחו מקידום וחשיפה רבה יותר.

דבר נוסף שאפשר לנסות הוא לפתוח ערך בוויקיפדיה. אז נכון שהערך עלול להיסגר, שכן העורכים של האנציקלופדיה החופשית קפדניים מאוד. אבל כדאי לנסות ולראות אם יצליח.

עוד שיטה להשיג את הקישורים היא בעזרת פתיחת בלוג באתר מארח. ישנם אתרים המאפשרים לכם לפתוח בלוגים אצלם כמו תפוז או סלונה. תוכלו לפרסם פוסטים על תחומים הקשורים לעסק שלכם וכמובן לשתול קישורים.

מקדמים את האתר בדרכים נוספות

לצד הקישורים החיצוניים, ישנן דרכים רבות לוודא שהאתר שלכם מקודם. ראשית, מלבד הקישורים החיצוניים אסור להזניח את הקישורים הפנימיים. זו כבר עבודה שאתם יכולים לעשות על מנת לשפר את הקידום באתר. מטבע הדברים, עמוד הבית צריך להיות העמוד החזק שלכם. אך זה לא אומר שצריך לקשר אליו אופן אוטומטי את כל העמודים. חשוב לבחון היטב את הקישורים ולקשר רק את הרלוונטיים ביניהם. כמו כן, אם יש לכם עמוד חלש, כדאי לחזק אותו באמצעות קישור לעמוד חזק.

מעבר לכך, אתם רוצים ליצור עניין באתר בחוץ ולהשיג BACKLINKS מנצחים, כדאי לדאוג לבנייה נכונה של האתר. אחד הדברים שיש להשקיע בהם הוא התוכן באתר. היום קיימת דרישה לתוכן איכותי. זו הזדמנות טובה לשתף את כולם בנעשה בתוך העסק שלכם, כולל טיפים ומידע מעניין על התחום שבו אתם עוסקים. כמובן, לא לשכוח לבצע חקר מילות מפתח ולמקם אותן בטבעיות בתוך הטקסט. מומלץ גם לבצע אופטימיזציה לכל עמוד שאתם מעלים כדי לתרום לקידום. לצד התוכן, חשוב לעבוד על נראות, עיצוב, תמונות, לוגו מתאים, סרטונים מעניינים מהשטח, אנימציות או כל דבר אחר שיתרום לוויזואליות של האתר. ויש עוד עניינים לא מעטים שחשוב לדאוג להם כמו מהירות טעינה, היררכיה באתר או רספונסיביות לנייד.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

על מנת לקדם את האתר, להשיג קישורים חיצוניים ולהתחיל להתקדם ולהתפתח, כדאי למצוא חברת קידום אתרים מקצועית המציעה את כל השירותים הרלוונטיים. חברה כזו תאפשר לכם למנף את ההצלחות שלכם ותביא לכם את הלידים שיעזרו בפיתוח וקידום. כאשר בוחרים חברה לקידום אתרים, ישנם כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב. ראשית, בחרו בחברה מקצועית שיש לה ניסיון של 5 שנים ומעלה. חברה כזו נושמת את עולם הקידום והפרסום והיא תשמח לעזור לכם. שנית, התבוננו בתיק העבודות של החברה, כלומר אתרים אחרים שהיא קידמה. האם אתם אוהבים את הסגנון והעיצוב? שלישית, בקשו מהחברה לספק לכם הצעת מחיר והשוו את המחירים בשוק. כך תוכלו לדעת מה מתאים לכם יותר ומה מתאים פחות. ולבסוף, כדאי להיפגש עם החברה לפגישה ראשונית במטרה לקבוע יעדים, להציג את החברה והנישה שבה אתם פועלים וכמובן לתאם ציפיות. ברגע שיהיה לכם קשר טוב עם החברה, תוכלו להתקדם ולעבוד יחד בשיתוף פעולה מלא במשך שנים רבות.

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

תוכן שיווקי

איך התחיל קידום אורגני ?

בשנים האחרונות לא מעט בתי עסק, מוסדות פרטיים וציבוריים, נותני שירות ואפילו אמנים למיניהם מנהלים דף אינטרנט פעיל ומעודכן. תופעה זו הולכת ומתרחבת כשאליה מצטרפים

קרא עוד
תוכן שיווקי

ללמוד באונברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד וMIT עד אליכם

 Success College היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים

קרא עוד