BACKLINKS למה הם עדיין חשובים לקידום אתרים

כשיש לנו אתר אינטרנט של העסק, אנו מעוניינים לקדם אותו טוב יותר ככל הניתן. באופן כללי, שני סוגי הקידום הנפוצים יותר הקיימים היום הם קידום ממומן וקידום אורגני. קידום אתרים ממומן הוא כלי מהיר שבמסגרתו משלמים לגוגל סכום מסוים עבור קליקים ועולים למקומות הראשונים. אפילו לא חייבים לבנות אתר בשביל זה, וניתן להסתפק במודעה ממומנת. קידום אתרים אורגני, לעומת זאת, הוא קידום מחושב ואיטי יותר המתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל. באמצעות הקידום האורגני מגיעים לתוצאות הראשונות באופן טבעי, ומתקבל גם אתר מעוצב, יוקרתי ואיכותי שלא יבייש אף עסק. אז כדאי בהחלט להשקיע באתר.

מה צריך כדי לקדם אתר ואיך ה-BACKLINKS נכנסים לתמונה

על מנת לקדם אתר בגוגל באופן אורגני, יש צורך לבצע פעולות רבות: חקר מילות מפתח כדי לראות אילו מילים משרתות אותנו במסגרת שורת החיפוש, ליצור תוכן איכותי שיעניין את הגולשים, לדאוג לעיצוב האתר, להתאים אותו לכל מכשיר או לדאוג למהירות הטעינה. אך אם יש דבר שתורם רבות לקידום האתרים הוא הקישורים – פנימיים וחיצוניים כאחד. את הקישורים הפנימיים קל יותר להשיג, שכן מדובר בקישורים שאנו יוצרים בתוך האתר שלנו. אם אנו דואגים ליצור איזון בין הקישורים הפנימיים ומחזקים עמודים חלשים יותר, נוכל להשיג אתר טוב יותר. מצד שני, הקישורים החיצוניים, ה-BACKLINKS הם המורכבים יותר להשגה. כי כדי להשיג את הקישורים האלה אתם צריכים ליצור קשר עם אתרים אחרים. אך לא תמיד יש ברירה, כי קידום אתרים רציני מושתת בין השאר על הקישורים החיצוניים.

אילו פרמטרים צריך להביא בחשבון כאשר בונים קישורים חיצוניים?

אם רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר במהלך בניית הקישורים, אלה כמה דברים משמעותיים מאוד שכדאי להביא בחשבון:

  • קישורים רלוונטיים – הרעיון הוא לא רק להשיג קישור, אלא בעיקר קישור שרלוונטי לעסק שלכם. לדוגמה, אם אתם משווקים נעלי ספורט בולמי זעזועים, כדאי לקשר את האתר שלכם לאתר העוסק בספורט או שמירה על הבריאות. אך אם אתם מקשרים את האתר שלכם לאתר העוסק בבגדים לנשים הרון, הדבר עשוי שלא להועיל וישנם מקרים שבהם אף יזיק לאתר שלכם.
  • קישורים איכותיים – לפני שאתם מקשרים את האתר שלכם לאתר חיצוני כלשהו, כדאי לבדוק אותו היטב. טוב תעשו אם תצליחו להשיג קישורים לאתרים מוכרים דוגמת אתרי חדשות או אתרים מובילים אחרים. עם זאת, חשוב להיזהר מאתרי ספאם שרק יגררו את האתר שלכם למטה ויגרמו לו לקבל עונשים.
  • משיגים קישורים במידה – אל תשאפו להשיג כמה שיותר קישורים חיצוניים ויהי מה, כי במקרה זה גוגל עלולה לחשוד בכך שקניתם את הלינקים ולהכניס אתכם לרשימה השחורה.

איך משיגים קישורים חיצוניים?

לאחר שדיברנו על הקישורים ועד כמה הם חשובים, נראה איך בכלל אפשר להשיג אותם. בניגוד לקישורים הפנימיים שיש לנו שליטה עליהם, הרי כדי שאתר ימליץ עלינו אנו יכולים לבצע פעולה כלשהי. כאן, אם יש לכם קשרים בעולם האינטרנטי זה יכול לעזור. לדוגמה, אם יש לכם חבר שיש לו אתר או בלוג העוסק בתחום הזהה לזה שלכם, תוכלו להחליף קישורים. במקרה זה שני הצדדים ירוויחו, שכן שניכם תקבלו קישורים איכותיים לקידום. כמו כן, במקרים אלה, כאשר אתם מכירים אחד את השני, קל יותר להתנהל ולסמוך.

שיטה נוספת היא קניית קישורים חיצוניים. בעיקרון, גוגל יודעת שעושים זאת, רק לא כדאי להגזים עם זה כי כמו שאמרנו, גוגל עלולה לחשוד שאתם אתר ספאם. אבל אם אתם כבר משלמים כסף עבור הקישורים החיצוניים, מומלץ לבדוק היטב את האתרים שמהם רוכשים את הקישור. כדאי לתעדף אתרי חדשות גדולים, שכן לשם נכנסים גולשים איכותיים שצורכים חדשות, תוכן ותרבות והם יכולים להתעניין במוצרים שלכם.

דרך נוספת לקשר הוא ליצור קישורים משלכם באמצעות אתרים חיצוניים. זאת אומרת שאתם יכולים להקים בלוג משלכם באחד מאתרי האירוח ולכתוב על נושאים מעניינים שבהם אתם עוסקים. לאחר שכתבתם כמה מאמרים, תוכלו לקשר את האתר שלכם אליהם. הדרך השנייה היא לקשר לרשתות חברתיות. כך או כך, לצורך קידום האתר כדאי ליצור עמוד עסקי ברשתות החברתיות כדי להגדיל את החשיפה לעסק. אל הרשתות האלה חשוב להוסיף את האתר שלכם, וכף לקבל קישור חיצוני.

ויש אתרים נוספים שמהם ניתן להשיג קישורים חיצוניים. אלה יכולים להיות אתרי דרושים או אתרים המיועדים לעסקים למטרות פרסום. גם אם הפרסום שלכם אינו קשור ישירות לעסק ואתם מחפשים דרך לגייס עובדים, אפשר לפחות לנצל את ההזדמנות ולקשר את האתר שלכם.

נוסף על כך, קיימת דרך להשיג קישורים בדרך יצירתית. למשל, ניתן לפנות לאחד האתרים הגדולים ולבקש לפרסם ראיון שלכם. גולשים רבים אוהבים ראיונות, שכן יש להם נימה אישית יותר והם מאפשרים הצצה לעולם שלכם. בסוף הראיון תוכלו להוסיף את הקישור לאתר שלכם.

מי יכול לעזור לנו לקדם את האתר?

מחפשים דרך להשיג את הקישורים החיצוניים אך לא יודעים איך לעשות זאת? זה לגמרי בסדר, כי כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה לקידום אתרים. חברה העוסקת בקידום אתרים נושמת את עולם האינטרנט והיא מכירה את הדרך הטובה ביותר שתסייע לכם להשיג את הקישורים החיצוניים. כמובן, חשוב למצוא חברה טובה ואיכותית, כזו שיש לה ניסיון רב בתחום ומציעה שירותים מגוונים. הצוות של החברה יפגש אתכם לפגישה ראשונית כדי להחליט איזו שיטת שיווק מתאימה לכם יותר מכל ומהיכן כדאי להשיג קישורים חיצוניים.

אם אתם מחפשים את החברה שתוביל את האתר של העסק שלכם בכל המובנים, הכירו את חברת וובס העוסקת בתחומה במשך שנים רבות. החברה מקדמת סוגים שונים של אתרים בקידום אורגני, ניהול מוניטין ועוד.

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

תוכן שיווקי

איך התחיל קידום אורגני ?

בשנים האחרונות לא מעט בתי עסק, מוסדות פרטיים וציבוריים, נותני שירות ואפילו אמנים למיניהם מנהלים דף אינטרנט פעיל ומעודכן. תופעה זו הולכת ומתרחבת כשאליה מצטרפים

קרא עוד
תוכן שיווקי

ללמוד באונברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד וMIT עד אליכם

 Success College היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים

קרא עוד