שלבים לאופטימיזציה של האתר שלך למיקוד למיקומים גיאוגרפיים שונים

מאמר קצר זה נועד לספק מבוא לשלבים העיקריים בייעול אתר לחיפושים ספציפיים למדינה. לאחר מכן תתקבל שורה של שאלות שתצטרך לענות עליהן לפני שתוכל להיות בטוח באופטימיזציה מוצלחת של האתר שלך כדי למקד את מילות המפתח המשויכות למיקומים הגיאוגרפיים שלך.

כל השלבים הבאים יעזרו לשפר את הסיכויים להגדיל את כמות התנועה המבקרת באתר שלך ממילות מפתח גיאוגרפיות רחבות:

בדוק את האזור המקומי שלך

זהה את מונחי החיפוש הספציפיים לעיר, למחוז או למדינה המשמשים לאתר שלך. מומלץ להתרכז בערים או במחוזות המרכזיים ברחבי העיר הראשית שלך.

בדוק את מספר המבקרים המקומיים החודשיים באמצעות הכלי של Google AdWords. הגדל את מספר המבקרים באתר שלך אם אתה אתר אטרקטיבי.

זהה את מילות המפתח המובילות והשתמש במילים אלה בכל אתר האינטרנט שלך.

עבור מילות מפתח ספציפיות למדינה, כולל המחוזות, האזורים או המדינות שאליהן אתה ממקד, כדאי לכלול את הסיומות האזוריות בסוף מילות המפתח שלך.

אם אתה מכוון לתיאטרון, הקפד לכלול את מילת המלים במילות המפתח שלך.

אם אתה ממקד לעיר, כלול את שם מערכת הדואר המלא בתוך מילות המפתח.

אם אתה ממקד למחוז, כלול את שם המחוז בתוך מילות המפתח.

נצל את המידע שלך באינדקס

עיצוב אתרים האינטרנט שלך בכדי שיהיה קל ככל האפשר למנועי החיפוש לברר במה מדובר האתר שלך. מנועי החיפוש מתעלמים מתמונות, באנרים וצורות טקסט גרפיות אחרות. עדיף להשתמש בטקסט הרלוונטי ליתרונות המרכזיים או למושגי המפתח בדף שלך.

משפט הכותרת של הכותרת צריך להכיל את מילת המפתח, ממנה נראה שאתה הכי מכוון. כותרות נוספות שכדאי לך לשקול הן תג הכותרת, כותרת הדף ותיאור הדף.

תג meta מילת המפתח צריך להכיל את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר. תג זה מופיע גם כתיאור המשמש בתוצאות מנועי החיפוש. תג זה אינו כה קשה ליישום, שכן יש כבר תיבות וסנטים שיש לטובתך בתוכנית AdWords. אם תחליט להשתמש בשיטה זו, וודא שעברת את ערכות מילות המפתח והשתמשת בחביבות במילות מפתח שיניבו תנועה חזקה מספיק בכדי להפוך למכירות.

תג meta description למעשה מסתמך על תיאור הדף כפסקה הבאה שלו ולכן צריך להיות גם עשיר במילות מפתח.

השתמש בתגי כותרת H1 ו- H2

שווה את הזמן שלך לספר למנועי החיפוש על מה האתר שלך עוסק. במקום להשתמש בתגי 'h1', 'h2' או 'h3' רגילים, המשויכים לגרפיקה, תן למילות המפתח שלך תפקיד חשוב בהרבה. על ידי שימוש במילות המפתח בכותרות שלך, מנועי החיפוש יקבלו תחושה טובה יותר לגבי מה האתר שלך עוסק בו, ויכולים להכניס אותו בצורה מדויקת יותר לתוצאה של מנוע חיפוש.

ניצול כל המידע הזה

כדאי לנצל את כל הידע הקיים באינטרנט כדי לייעל את דפי האינטרנט שלך ואת האתר כולו. אם אינך בטוח על מי למקד את מאמציך בכדי לקבל את ההשפעה המרבית מהפרסום שלך, ייתכן שתרצה למקסם את מאמציך באמצעות אחד ממסעות הפרסום הרבים של תשלום לקליק המאפשרים לך לבדוק את הקמפיין ולדעת מיד האם האתר שלך מתפקד.

תוכל לדעת אם ההשקעה שהשקעת עובדת אם אתה רואה שיעור תשואה גבוה יותר על דולר הפרסום שלך. אז איך תדע מתי להפסיק להוציא כסף?

למרות שהטקטיקה שלמעלה תעזור לך לשפר באופן דרמטי את דירוג Google שלך, עליך לשים לב כי SEO אינו סיפור הצלחה בן לילה. למעשה, לוקח מספר חודשים עד שהעבודה הקשה שביצעת יוצרת תוצאות מתמשכות.

זה אמר, בינתיים אתה יכול להמשיך לעבוד עם הרעיון שהקידום אתרים שלך עובד על ידי בניית קישורים נוספים לאתר שלך. בינתיים, עליך לייצר כמה שיותר קישורים איכותיים לאתר שלך לאתר. מעקב עקבי אחר ההצעות שלמעלה יעזור לך לממש את הטיפים החודשיים להלן.

כיצד לדעת אם אופטימיזציה למנועי חיפוש פועלת עבורך

יש הרבה כלים בחוץ המאפשרים לך לעקוב אחר היכן האתר שלך מופיע ב- Google. "סייר האתרים של Yahoo" ו- "Wordtracker" הם שניים מהפופולריים ביותר. קבל את האתר שלך המופיע בכלים אלה כדי לבדוק את אופטימיזציית מנועי החיפוש משתלמת.

בזמן שאתה מחכה לגרום לאתר שלך לקרות, מדוע שלא תגדיל את התנועה לאתר שלך? אתה יכול להשתמש ב- Google AdWords וב- Google AdSense כדי להרוויח הרבה הכנסה נוספת בזמן שאתה מתעדכן בכל התנועה שנוצרת על ידי חיפושים אורגניים.

אם אתה צריך לעבוד בתעשיית הקמעונאות או אם יש לך חנות נעליים, אתה אמור להיות מסוגל לנהל את מאמצי החיפוש שלך בתשלום.

הפוך את זה להרגל! תגלו שככל שתקדישו יותר זמן להתמקד במאמצי החיפוש שלכם, ההכנסה שלכם גם תגדל.

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

תוכן שיווקי

איך התחיל קידום אורגני ?

בשנים האחרונות לא מעט בתי עסק, מוסדות פרטיים וציבוריים, נותני שירות ואפילו אמנים למיניהם מנהלים דף אינטרנט פעיל ומעודכן. תופעה זו הולכת ומתרחבת כשאליה מצטרפים

קרא עוד
תוכן שיווקי

ללמוד באונברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד וMIT עד אליכם

 Success College היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים

קרא עוד